آیت‌الله سبحانی: شهید رئیسی استوانه‌ای برای انقلاب بود-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

آیت‌الله سبحانی: شهید رئیسی استوانه‌ای برای انقلاب بود

مرجع تقلید شیعیان، گفت: ایران اسلامی در این هفته شخصیت‌های عظیمی را از دست که هر کدام از آنها استوانه ای برای انقلاب اسلامی بودند و در رأس آنها آیت‌الله رئیسی (اعلی الله مقامه) و هیئت همراه بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۵۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سبحانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، اظهار داشت: ایران اسلامی در این هفته شخصیت‌های عظیمی را از دست که هر کدام از آنها استوانه‌ای برای انقلاب اسلامی بودند و در رأس آنها آیت‌الله رئیسی (اعلی الله مقامه) و هیئت همراه بود.

وی افزود: ما در این چند روز در غم و اندوه فرو رفته بودیم. خداوند منان ان‌شاءالله روح آنها را شاد کند و بازماندگانشان را صبر عنایت بفرماید و ایران اسلامی را از خطر حفظ بفرماید. 

مرجع تقلید شیعیان گفت: مقدرات و مصالح و مفاسد دست ما نیست، اما در عین حال ما غمگین و اندوهمندیم. رضوان خداوند بر آنها باد. برای اینها نماز لیله الدفن خواندم. «رحمة الله علیهم اجمعین»/تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده